Nieuwkomers 2024/2025 (4)

Voorstelrondje 4: Bram Doorn

Ik ben Bram, 17 jaar. Ik sport heel graag, zo doe ik buiten voetbal ook aan kitesurfen en tennis. En als ik niet sport vind ik het leuk om met mijn vrienden leuke dingen te doen.

Hoe ben je zo hier verzeild geraakt?

Ik voetbal hier, met soms wat tijd ertussen, zo’n 10 jaar. Vorig jaar heb ik een seizoen bij de onder 19-1 van Schagen United gespeeld, maar kom dit seizoen weer terug bij VV Callantsoog.

Waar heb je de afgelopen jaren gespeeld?

Op voetballend gebied, zou je jezelf kunnen omschrijven voor de voetbalkenner? Waar kunnen we je aan herkennen op het veld voor de Meester Schut tribune?

Ik zou mijzelf omschrijven als een hele fanatieke verdediger die graag zijn directe tegenstander een moeilijke wedstrijd bezorgt.

Waar kijk je het meeste naar uit?

Ik kijk het meeste uit naar het winnen van wedstrijden. Vooral de thuiswedstrijden met de tribune vol met mensen die je goed kent, en daarna de winst mee kan vieren in de kantine.

Wanneer is voor jou dit seizoen geslaagd?

Dit seizoen is voor mij een geslaagd seizoen als we promoveren of spelen voor promotie. Ik denk dat we met dit team zeker de vierde klasse kunnen halen, en ook niet voor minder moeten gaan dan dat.

Welkom terug Bram en heel veel succes!

Overig nieuws

Nieuwkomers 2024/2025 (7)

Voorstelrondje 7: Kenny Holswilder   Voor de trouwe supporters of om het geheugen even op te frissen. Kun je jezelf kort omschrijven in het algemeen?