Minutenspel 2024-2025

Het Minutenspel  2024-2025

Wat is de bedoeling?
Voor het gehele seizoen zijn er 90 minuten te koop. Je kunt één of meerdere minuten kopen die het gehele seizoen aan jou gekoppeld zijn tijdens alle competitie thuiswedstrijden, met een maximum van 5 minuten.

Wat kun je winnen?

Elke thuiswedstrijd is er een pot van €50,- euro te winnen.
De pot wordt uitgekeerd aan de persoon die de juiste minuut van het gemaakte doelpunt van Callantsoog 1 heeft voorspeld. Wordt er meerdere keren gescoord, dan wordt de pot automatisch verdeeld over het aantal gemaakte doelpunten, met een maximum van 5 doelpunten.

Doelpunt nummer 6 en hoger telt dus helaas niet meer mee.

De verdeling is als volgt:
  • 1 doelpunt: €50,- voor de persoon met de juiste minuut;
  • 2 doelpunten: €25,- voor de personen met de juiste minuut;
  • 3 doelpunten: €17,- voor de personen met de juiste minuut;
  • 4 doelpunten: €12,50 voor de personen met de juiste minuut;
  • 5 doelpunten: €10,- voor de personen met de juiste minuut
De minuut waarin wordt gescoord wordt genoteerd door de voorzitter Milo Stam. Reclameren over de genoteerde minuut/minuten is niet mogelijk. Het minutenspel wordt alleen gespeeld bij thuiswedstrijden in competitieverband (dus geen beker, oefen en/of uitwedstrijden).

In de week na de wedstrijd ontvang je van de penningmeester een verzoek tot het sturen van een tikkie. Daarna wordt het gewonnen bedrag uitgekeerd.