Nieuwkomers 2024/2025 (3)

Voorstelrondje 3: Alessandro Witkamp

Mijn naam is Alessandro Witkamp, ben 30 jaar oud heb een prachtige vriendin en een zoontje van 8 maanden oud. Opgegroeid in Callantsoog en sinds 3 jaar woonachtig in schagen.

Hoe ben je zo hier verzeild geraakt?

Ik ben getogen in Callantsoog, tot mijn 10e levensjaar bij de club gevoetbald en toen weg gegaan( AFC’34, Reigerboys, Schagen united).

Ik heb altijd gezegd dat ik zou terug keren. Nu mijn oude trainer, de trainer is geworden en er een frisse wind waait bij de club vond ik het tijd om terug te keren om wat moois neer te zetten.

Waar heb je de afgelopen jaren gespeeld?

Van mijn 10e tot mijn 25e bij AFC’34, daarna 4 seizoenen bij reigerboys zaterdag 1.

2 seizoenen de voetbalschoenen op zolder gezet en het weer opgepakt bij schagen united wat door persoonlijke redenen niet uit de verf kwam.

Op voetballend gebied, zou je jezelf kunnen omschrijven voor de voetbalkenner? Waar kunnen we je aan herkennen op het veld voor de Meester Schut tribune?

Me haar zit altijd goed, heb een bloedhekel aan verliezen. Bijnaam: ‘de kromme’.

Waar kijk je het meeste naar uit?

De terugkeer bij me oude club na 20 jaar(!!) en de samenwerking met mijn oude trainer Tom Boukes. Ik weet hoe fanatiek hij is en dat hij echt wat wilt neer zetten met de club. Dat geld uiteraard ook voor mij.

Wanneer is voor jou dit seizoen geslaagd?

Ik denk dat je altijd voor het hoogste haalbare moet gaan, dus als je niet in je hoofd heb om kampioen te worden, wordt je het ook niet.

Persoonlijk wil ik fit blijven en het meeste er uit halen.

Welkom terug Alessandro en heel veel succes!

Overig nieuws

Nieuwkomers 2024/2025 (7)

Voorstelrondje 7: Kenny Holswilder   Voor de trouwe supporters of om het geheugen even op te frissen. Kun je jezelf kort omschrijven in het algemeen?